Kamis, 05 Januari 2017

Mengerikan!!! 200 Ekor Ulat Belatung Ditemukan Di Kem4lu4n Wanita Ini, Akibat Ia Tak Pernah Lakukan Hal Ini...

Seorang wanita berusia 40 tahun ada di dalam keadaan menyedihkan di satu hospital, berdasarkan pada informasi dari tribunews nusantara, di dalam kem4luan wanita itu di peroleh 200 lebih ulat belatung.


Katanya kakak mangsa yang berusi 56 tahun yang berdekatan dengan rumah mangsa membawa wanita itu kehospital untuk peroleh perawatan. setelah mengadu kesakitan di bagian kem4luannya

Wanita itu diakukan oleh doktor ahli bedah, " Belum di kenali apa penyakitnya, untuk sesaat sangkaan kanker " tegas doktor pakar bedah.

Setelah buat siasatan awal di jumpai wanita ini tidak pernah menikah sepanjang hidupnya, dan selalu menjalankan m4st*rb4si dengan alat alat yang di belinya di beberapa kedai, papar kakaknya yang perlihatkan bukti satu alat berbentuk k3l4m*n lelaki yang di temuinya dalam bilik mangsa.

Setelah buat rawatan ke-2 untuk mengesahkan penyakit yang dihadapi wanita itu, doktor mengesahkan ia yaitu terjangkit daripada kuman 4ir m4n* yg tak di bersihkan setelah Wanita lakukan m4str*b4si. sambungnya.